Libmag - o nouă librărie online

Libmag.ro este o nouă librărie online, înfiinţată în anul 2017 şi deţinută de cunoscutul anticariat Târgul Cărţii.



Angajaţii librăriei mi-au oferit un voucher de 100 de RON pentru a-mi putea achiziţiona câteva cărţi pe care mi le doream şi, astfel, să pot împărtăşi cu voi experienţa cumpărăturii pe site-ul lor.

Libmag.ro este un site uşor de navigat, având cărţile împărţite pe mai multe categorii: Artă, Literatură, Dicţionare şi manuale, Cărţi pentru copii, Ştiinţe sociale, Tehnică, Hobby/Sfaturi, Religie, Limbă străină şi altele.


De asemenea, cărţile pot fi căutate după titlu, autori sau edituri. Dacă doriţi să achiziţionaţi cărţi şi aveţi un buget limitat, există şi secţiuni pentru cărţi cu preţuri mai mici de 5 sau 10 lei, precum şi o pagină dedicată lichidărilor de stoc.

Deşi site-ul oferă o navigare destul de bună, personal mi-aş fi dorit să pot căuta şi după subgenuri literare (ex: realism magic, fantasy, literatură clasică etc.) Am fost bucuroasă să văd destul de multe cărţi de la Polirom la preţuri mici, chiar şi acum se găseşte pe site o rubrică în care o parte din oferta lor se găseşte la 7,99 lei/bucata. Eu, însă, m-am orientat spre cărţile din colecţia Polirom Actual şi am reuşit să găsesc curând 4 titluri care mă interesau şi se încadrau în totalul de 100 de RON.


Mai departe, am avut două variante destul de convenabile de transport, ţinând cont că este vorba despre o librărie nouă. Taxa de curierat rapid este de 11,99 de lei, iar pentru comenzile de minimum 100 de lei, se oferă transport gratuit. Există şi alte opţiuni, de ridicare din magazinul aflat pe Bulevardul I.C. Brătianu nr. 6, Bucureşti, sector 3. Livrările se fac doar pe teritoriul României.


Am dat comanda cu mare bucurie joi seara, aproximativ la ora 18 şi am fost anunţată prin email că va sosi estimativ luni. Dacă nu ar fi fost weekendul, ar fi sosit mai repede, pentru că timpul estimativ este de 24-48 de ore în zilele lucrătoare. Mie timpul de livrare mi s-a părut mulţumitor, întrucât a şi fost respectat, iar cărţile au ajuns în stare impecabilă, ambalate într-un material moale din spumă, apoi acoperite cu o pungă de plastic neagră, sigilate ambele cu bandă adezivă transparentă. Dacă vă răzgândiţi sau ceva nu este în regulă cu comanda, produsele pot fi returnate în termen de 30 de zile.

În final, vă las un videoclip cu mine deschizând coletul şi prezentând titlurile alese, dacă doriţi să vă faceţi o mai bună idee referitoare la ambalare şi starea în care am primit cărţile.


You Might Also Like

0 comentarii

Comments